Nieuw: onderzoek door heel Europa! Boek een demo.

User Sense

Deelnemer is (nog) niet aanwezig

Voorafgaand aan de sessie investeren we veel tijd om te voorkomen dat iemand te laat is of niet op komt dagen. Dat doen we door middel van het uitvragen van (her)bevestigingen en het versturen van reminders voorafgaand aan de sessie. Helaas kunnen we het niet helemaal voorkomen.

Deelnemer (nog) niet aanwezig?

Volg in dat geval deze stappen:

  1. Wacht eerst 2–3 minuten. Soms heeft iemand een kleine vertraging.
  2. Bel de deelnemer. Het telefoonnummer vind je in de shortlist bij de sessie. Deelnemers weten dat zij gebeld kunnen worden door de onderzoeker.
  3. Na 10 minuten nog geen contact of is de deelnemer nog steeds afwezig? Dan kun je de sessie kosteloos annuleren in het dashboard. Meld de no-show of afmelding vervolgens bij ons via support@usersense.com.

Wordt een geannuleerde sessie automatisch vervangen?

Er wordt niet automatisch gezocht naar een vervanger. Om te voorkomen dat het onderzoek vertraging oploopt raden we aan om reserves in te plannen. Geen reserves ingepland? Dan kan er na afronding van de laatste sessie worden besproken of een vervanger nodig is. Lees meer over ons beleid voor uitvallers en reserves.